سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 571
کل یادداشتها ها : 3

نوشته شده در تاریخ 97/2/3 ساعت 7:50 ع توسط ارش


برای اینکه نوشیدنی های خوشمزه و سالم در اختیار داشته باشید و همواره ویتامین های ضروری را به بدنتان برسانید لازم نیست پول زیادی خرج کنید. خریدن میوه های تازه ارزان قیمت که ممکن است ظاهر خوبی هم نداشته باشند و داشتن یک آبمیوه گیری سریع و خوب که بخش زیادی از میوه را به تفاله تبدیل نکند برای ارتقا سلامت شما و خانواده‌تان کافی است. تنها باید زمانی برای این کار اختصاص بدهید و با تهیه نوشیدنی های مفید و پر از ویتامین و مواد معدنی از شر بیماری های مختلف در امان بمانید. 

ابمیوه گیری

یکی از بهترین روش‌های دستیابی به طعم های جدید و پرخاصیت، ترکیب  ابمیوه ها با هم و ساختن نوشیدنی های جدید است،ترکیبات خوشمزه زیادی می توان از میوه های مختلف درست کرد. میوه های خیلی آبدار مثل گلابی و هلو را می توان با انواع مختلف توت، مثل توت فرنگی یا شاه توت مخلوط کرد. سیب هم میوه بسیار خوبی برای درست کردن آبمیوه است و استفاده از هلو و توت ها در فصل آن بسیار عالی است. بد نیست که ابتدا آب میوه ها را جداگانه در ابمیوه گیریبگیرید و در ظرف های مجزا بریزید و هرکدام را امتحان کنید تا ببینید بیشتر از کدام خوشتان می آید. با تغییر فصل ها و آمدن میوه های جدیدتر، انتخاب های زیادی برای آبمیوه پیش رویتان قرار دارد.

با دستگاه اب میوه گیری آب سه پرتقال را بگیرید، سپس  آب یک انار بزرگ را هم به آن اضافه کنید. آب انار معمولاً در ته نوشیدنی قرار می‌گیرد، نوشیدنی را با یک قاشق ترکیب کنید. اول از ترکیبِ رنگ نارنجی– قرمز آن لذت ببرید و بعد هم کمی یخ اضافه کنید و آنرا بنوشید.

گاستروبک

سعی کنید در نوشیدنی‌هایتان از آب لیمو استفاده کنید. چنانچه هر روز صبح یک عدد لیمو را با مقداری آب گرم میل کنید، نوشیدن این مایع به جای نوشیدن چای باعث می‌شود شما بدن سالم‌تری داشته باشید. در صورت تمایل برای بهتر کردن طعم آن می‌توانید از شکر یا عسل استفاده کنید.ابمیوه گیری گاستروبکمی تواند آب لیمو را به راحتی و سرعت بگیرد و تفاله کمی به جا بگذارد.

وجود آنتی اکسیدانی به نام «کوئرستین» در سیب، میزان کلسترول بد خون را پایین می آورد و به این ترتیب احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته نیز به میزان قابل ملاحظه ای کم می شود. سیب حاوی پکتین است که این ماده در روده ها ژلی درست می کند که سموم را دفع و فعالیت دستگاه گوارشی را فعال و همچنین میزان کلسترول خون را تنظیم می کند. این میوه در فصل زمستان یافت می شود و می توان از آب این میوه بهره برد. آبمیوه گیری پارس خزر برای گرفتن آب سیب بسیار مناسب و راحت است و احتمالاً در خانه مادربزرگ ها هم می توانید این محصول قدیمی ایرانی را پیدا کنید.

ابمیوه



      با آب...





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ